Sol sol ;)

Ja då var det ett bra tag sedan med skrev här. Men har verkligen inte haft tid att skriva,
kan bara säga så här har så IN i bomben att göra i skolan just nu..
Vi har en show som vi ska vissa den 12/5 10.00 och 14.00 och den 13/5 14.00 och 19.00 och vi övar och övar med denna showen och vi har verkligen kämpat med denna nu den sista tiden..
Ni får jätte gärna komma de kostar 50 kr och ni måste förboka.

Arnras i dag har jag varit med min kusin Hampus han ska jag passa hela veckan, han vill också ha påsklov som även jag också har. Säger bara det behövs från min sida.. vi har varit mycket duktiga i dag vi har tagit bort allt ogräs från gårsplanen och städat här inne och tvättat och även varit på bio nu i kväll och så Ria i 3D, mycket roligt fint och fin film.. Men de känns nu i kroppen att man har varit igång hela dagen i da.. och i morgon ska vi åka och bad tror jag :) Massa roligheter kommer hända denna veckan med min älskade Kusin.. Ska även ringa frisan i morgon och se om hon kan klippa mej i veckan.. :) HOPPA :D

Sen är de ju snart Påsk igen, säger inte så mycket om den merän kul att få påskägg :P haha

Sen på Söndag åker jag nog upp till skolan igen istället för måndag för då e jag också ledig men måste plugga.. får mer gjort i skolan.. Men får se vad som händer..
Igentligen vill jag till ullared men hoppar de detta lovet.. så mås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0