Livet <3

Nu har skolan startat igång igen, helt underbart är det.. Var lite nervös hur kommer folken vara med som jag bor med och hur kommer dom nya klasskamraterna är.. Men kan bara säga en sak dom är helt underbara. Denna veckan har jag ju bara  gått Onsdag till Fredag och det har varit mycket information det mesta viste man redan men de gjorde inget hihi och sen mycket lekar för att få lära känna varandra lite mer.

På onsdag kom Philip upp och hälsa på mej på skolan och kom även Emma och hälsa på mycket roligt, veldigt roligt att se Emma för hon hade jag inte träffat på ett tag. Och sen var de sjukt roligt att Philip kom för han bor ju i Trelleborg och har aldrig sätt min skola och hur jag bor ;)

Men i går så firade jag min älskade vän Joanna och hennes pojkvän Markus som fyllde 21 och 24. Helt underbar fest blev de, stort tack till er.. Synd att man var så trött på slutet hade ju varit i uppe tidigt och varit i skolan. Det tar på en heh.. Och i dag har jag varit i stan och sålt polkagrisar till nattvandrar kollegerna eller vad man säger :P Vi som går teckspråk i åk 2 å min skolan vi är 5 st som säljer och vi samlar in pengar för att vi ska kunna göra studiebesök på dövskola i afrika.. Så det är bara att kämpa så man får de sålt..
Så om ni är sugna lite på polkagrisar så hör av er 1 st för 15 kr och 3 st för 40 kr och 7 st för 100kr..


Men nu kallar soffar på mig med massa tv tittande och mys för sig själv hel härligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0