:) :) :)

Hejsan
I dag har det gått lite upp och ner för mej, Ibland blir man så jävla ireterad i skolan för visa folk tror dom ska åka på ett banan skall.. Sånt hatar jag PI PI PI PI !!!!! Tsp språk :P hehe lite roligt... Men arnars har jag pluggat som fan i da, på vi drar till fjällen låten som ska uppträdas i morgon men känns inte som det kommer gå bra för jag kan den knappt med papper hur ska jag då kuna den utan :P HAHA Menmen ingen har kommit så långt i klassen men ska försöka i morgon för har verkligen försökt här hemma så de är ju inte precis som man inte har gjort låten hehe som vissa skiter i.. För vissa kommer inte komma i morgon till skolan bara för vi ska göra de slår jag vad om.. Tycker de e så himla synd för de e vi andra som också bli lidande lite ju . menmen de e så roligt så eller inte vi är igentligen 17 st i min klass men vi är väll MAX 7-9 varje dag och 2 st har giltigt själ att vara hemma men fan inte dom andre .. Menmen orkar inte lägga ner energin på de för nu i morgon är de sången som ska vissas och en annan dialog typ och sen på fredag ska man hem och ska vi också lämna in vårt fördjupnings arbete:P Men arnras i kväll har jag pluggat och sen har vi stor städat på internatet så är e lite fint i allfall tills vi åker..:P
Sen har man även varit ute och gått ca 30 minuter i kväll med en kompis ska ut i morgon också vid 6.45 :) :P


HA en underbar kväll för snart kallar film och sängen på mej <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0