Hemma ;)

Då är man äntligen hemma lite längre tid nu inte bara över en helg för nu har jag spårtlov, så men ändå ska man plugga sjukt mycket, men ska ringa frisan och se om hon har tid för lite föresndring i håret :) och sen ska man till tandläkaren :( sen träffa nya chefen man har fått där man sommarjobbadet :) sen blir de så klart förhoppningsvisst att träffa mina underbara vänner ..

Träffa Joanna imorgon :) I dag skulle jag igentligen träffa alla tjejerna men blev det inte.. :/
Men kommer fler gånger, Älskar er mina underbar vänner :)

Och även fick jag min alla <3 dag present i dag av mamma o pappa för jag var ju inte hemma då, fick inneskor :) pyamas, och mysig byxor, tröja helt mysigt och fint var det tack mamma o pappa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0