Lördag

Var har denna lördagen tagit vägen alltså helt sjukt !!!


Men i morse vaknade jag med huvodvärk men gick snabbt över igen så skönt var.. Sen åkte jag till Johan och hämtade upp honom så körde vi till hans föreldrar eller först lekte jag lite med Liam ;) Sen hämtade vi Håkan bråkan :P hehe Sen drog vi till Ikea och shoppade loss hehe. Håkan handlade mest men.. Fick handla galjer och matlåder :) Alltid bra och ha, sen drog vi och åt kina mat, och sen gick vi upp på de stora godis affären som hade öppnat på svågertorp.. Och kollade vi på skor till mej med men så klart hittar man inte väll när man behöver :(
Så nu blir det e lungt kväll hemma och sen i morgon måste jag verkligen PLUGGA !!!!! För de skule jag ha gjort i dag men åkte till Ikea istället men jag kommer klara alla läxer jag vet det ;) iallfall hoppas :P

Igår kom hem till Trelleborg, var även och träffa min underbar vän Sandra Klint helt underbar att träffa henne igen även om vi inte gjorde så mycket merän titta film och prata massa :) Men sjukt trevligt och se henne igen var ett par veckor sedan ju.. <3

Men Ha en underbar Lördag för de ska jag ha med min älskade mamma o pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0