SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ:(:(

Jag hatar verkligen att det snöar, varför hela jävla dagen :/ Menmen man kan ju inte göra något åt de meren att hata de .. HAHA I går var jag hos tandläkaren det gick väll bra merän att dom tjatar hela tiden ta tandtråd blablabla :P menmen Sen åkte man direkt till frisan och klippte och färgade håret skulle bara slinga de men första färgen vill inte ta något i mitt hår bruna slinger så hon fick göra det en gång till tillsist blev de bra men de blev mycket brunt :P hehe menmen fint fint jag blev nöjd i allafall. ;) HIhi och var jag på graven hos morfar och gammel morfar och sen åkte jag up på sjukhuset och hälsa på gammel mormor..

Idag har jag inte gjort så mycket merän städat lite hemma och pluggat lite och bokat tid för att göra mina naglar fina ;) på fredag längtar sen drar man upp till skolan till helgen. Men så himla skönt att vara hemma:):) På fredag ska jag även gå och fika med min underbara sandra och joanna :) mysigt och även så ska jag träffa den nya chefen;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0