Vilket väder

Fy vilket väder vi hade i natt, trodde allt skulle gå i sönder både inomhhus och utomhus ;)
Haft en lung starta på veckan har varit halv kraslig så har inte blivit någon skola för mej, men i morgon måste jag till skolan även om jag mår skit.. Men de hoppas jag  inte jag att jag gör.. :P Det har blivit lite pluggande i kväll, och i morgon ska man börja få ihopa alla delar på ssitt fördjupningsarbete som ska vara klart nästa fredag.. :P Men de fixar vi säkert.. I helgen stannar jag på skolan för vi ska festa lite ;) Men har ju lov om 2 veckor så då ska man njuta eller inte för man måste plugga som FAN ! ! ! ! ! Det måste jag göra för jag ska klara mitt uppgift V 9 som vi har efter sportlovet sjukt jobbigt men de fixar jag :)

PUSS PÅ ER ALLA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0