:):)

Ja då lägger jag in ett inlägg till, om de inte är att jag har uppehåll i några dagar, arnras är det att jag skriver som fan.. HAHA eller vill i allafall.. :P Ja då har en hel måndag gått som vanligt gick den sjukt snabbt :) Det gillar vi :P hahah Men i dag har jag haft en som energi som faaan, men blev lite arg innan eller vad man sak säga, för jag laga mat skulle äta bakad potatis i dag, men va fan den tog tid 2 timmar.. Fy fan va jag var hungrig alla åt innan jag hade börjat äta, Och deras mat tog liksom max 5 minuter varför kunde inte mitt också göra de.. Jo kanske för jag inte vill ha NUDLAR :P HAHA Det har man ju ätit några gånger HAHAH

Men har sån enegi så de e farligt har gjort klart läxan som ska vara klar till onsdag så de är härligt och sen så har man storstädat rummet och toa ;) och de behövdes HAHAH  Sen har man som vanligt suttit och snackat och skrattat med underbara vännerna här :) Dom vill att jag ska stanna här denna helgen för jag inte stanna denna som jag hade lovat men vet inte ännu.. För sen nästa helg måste jag ju vara hemma för då ska man fixa lite saker och sånt.. Men var tar tiden i vägen.. Och sen vill jag träffa min kompis Sandra som har varit bortrest från mej i en helt vecka.. Och då vill man ju inte störa och snacka skit :P När hon hade de underbart där men vi måste träffas snarttttt !!!! det är ett MÅSTE ;)

God natt folket när ni går och lägger er, nu ska jag titta på tv i mitt rum.      




      Josefin , jag 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0