Fort de går

Ja då har man överlevt en vecka till ;) hih tiden går så himla fort... Ja då är man hemme igen i Trelleborg, så himla skönt har varit rätt mycket denna veckan ju.. Innan jag tog tåget från Helsingborg så hälsa jag på en kompis på sjukhuset, så himla skönt att se dej må bättre :) Du är en underbar person.. Sen tog man tåget hem sjukt trött blir man alltså och fy fan va där var många folkt på centralen i malmö alltså, sjuk jobbigt.. Och förutom sjukt många på centralen jo då det skulle det vara på bussen till trelleborg med.. Men tur jag fick sitta ;) eheh
När man kom hem och la sej på soffa och skulle kolla på tv jo då, då  somnade man vist hehe och när jag vaknade så tror jag kl är 21 och då kunde jag gå inte och lägga mej i sängen men nej nej kl vara bara 19.. Lite jobbigt menmen vad gör man..

Ha en underbar Fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0