Fredag

Förlåt att jag har varit off nu hela veckan, men de för jag har haft riktigt huvodvärk.
Har inte kunat vara i skolan tyå någonting, var där i Tisdags en liten stund men gick hem
för jag hade så ont : / Så i Onsdags åkte pappa och hämta mej så jag kunde ringa läkaren
i går Torsdag, så det gjorde jag så fick tid i går 10.20 och då trodde han att jag hade fått en
blödning så han skickade mig direkt till Magnetrönken samma dag 12.30 !  lite läskigt var de
men gick hur bra som helst och sen gick jag ett brav av dom som jag skulle ge till läkaren
och så körade pappa och jag tillbaka till läkaren. Och han öppnade brevet han bara där var inget
farligt, det var skönt att höra.. Men har fortfarande ont i huvodet, men inte lika mycket känns
skönt att ha varit hos läkaren, så jag fick ta ledigt från skolan I går Torsdag och i dag Fredag.
Så åker upp till skolan igen på Söndag. Det gäller bara för mej att vila vila vila.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0