Hatar måndagar!!!!

Ja då var man tillbaka till skolan igen Sundsgården Folkhögskola i Helsingbor, läser Teckenspråk
ni som inte visst ;) hihi.. Det har varit en tuff dag i da i skolan. Och massa massa pluggande efter skolan
för man har ju missat en hel del nu när man har varit sjuk hela förra veckan.. Men hoppas jag kommer
ikap snart igen.. Älskar verkligen och gå här kan inte beskriva hur mycket, men i bland blir man trött på
att vara här både på lärarna och klasskompisar.. Men alla har sina dåliga dagar ju;) hehe
Det var en tuff kväll i går när jag kom till skolan en kompis mådde inte så bra så blev till köra till akuten med henne vad gör man inte för vänner liksom <3
Känns som jag kan skriva hur mycket som helt i dag..
Men ska inte tröttna ut er på min blogg så nu sluta läsa ;) hehe Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat så mycket den sista tiden men de är för jag inte mått bra, men nu hoppas jag att allt ska bli bra.. Ja ni undrar kanske hur det är med mej nu och ni som inte vet det är att jag har haft kraftig huvodvärk hela förra veckan.. Men har varit hos läkaren och sånt, men hitta inget fel.. Men har fortfarande ont i huvodet men de är rimligt svårt att förklara hur den är men den finns och spänner där.. Sjukt jobbigt men vad ska man göra merän att försöka göra sitt bästa i skolan... Min helg har varit helt underbar började med i fredags att pappa och jag hyrde film och köpte chips och dippa ;) GOTT  Sen lördag var jag så rastlös, mamma tvingade mej att ut och gå lite så jag inte bara låg inne så gick ut lite men vår hund Tindra. Hon älskar snön, sen på kvällen snacka man med sin älskade bror och han skulle på bio och se The tourest jag bara ville följa med för att komma ut, och det var ju inte så ansträngande så hängde med han, Fia , Sandra , Ante .. Mickes tjej och kompisar ;) Men den filmen var jätte bra :) så kolla på den .. Men nu ska jag inte trötta ut er mer nu ska jag spela lite wii  :) och bara ta det lungt hela kvällen och sova tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0