Lördag

Ja då var de redan lördag..
Igår gick man in på FC som vi använder i skolan, och såg vad man har missat nu när man inte har varit där på en hel vecka.. Men inte så jätte mycket ju men nya ord så måste göra dom i helgen försöka i allafall.. Huvodvärken kom mer imorse, men gick direkt och villade så nu har de lagt sig lite.. I går kväll var jag sjukt utråkad och frågade pappa om vi kunde handla godis och hyra filmer. Meen neeej sa han.. Sen går de typ en timme frågar pappa igen. Men han bara nej sa jag till mamma hon bara hon e ju utråkar :P Så jag och pappa drog ner till stan och handlade.. Och mamma drog ut och nattvandrade..  Så blev bara ta de lungt hemma och det blir det idag med för jag ska bara vilavilavila ;) Imorgon bär jag upp till skolan igen för det kommer nog blev mycket i skolan.. Men de klarar vi :) Man kan ju inte vara så stressad som vi var innan en månad innan jul och fram till jullovet hehe :P men de var roligt och vi har lärt oss mycket ju ;)

Ha en underbar Lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0