Måndag 24/1 -11

Först vill jag säga Grattis till en underbar vän som jag har lärt känna här på Sundsgårdens folkhögskola Stort GRATTIS Malin på din 20 års dag<3


Ja då är det måndag som sagt i dag, inte mycket vetigt av en måndag väll, det är ju den tråkigaste dagen på hella veckan.. Men brukar gå rätt sabbt på måndagarna i skolan tycker jag men man vågar väll inte säga för mycket.. Vi har ingen lärare nu på morgonen så det är rätt najs, sen har vi 3 lektioner kvar bara av denna dagen.. :) Härligt !!!!

Vad som händer i efter skolan de blir väll plugga direkt efter skolan så man har de gjort sen måste jag verkligen städa mitt rum, och toa.. Sen blir det väll spela wii ;) Får se hur mycket denna tjej hinner med i da ;) Som de var i går kväll kommer man ju inte hinna med mycket.. Fast ska låsa in mej själv på rummet med hög musik och starta med att plugga.. Så blir det säkert bra..

Och en sak till att mina tankar går till Malin Cammerö i dag också de kommer gå bra :) Du har styrkan i dej och alla runt om dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0