Segt

I dag är det nog inte min dag, för har sovit sjukt dåligt i natt. Även om man gick redan vid 20.00 och la sig i sängen och kolla på Solsidan :) typ till 22 var den slut men kunde ändå inte somna förrens vid 12 .. Men somna sent och har typ vaknat 15 gånger i natt för man behövde gå på toa folk som skriver i morse där ute och allmänt kunde inte sova.. SJUK JOBBIGT
Så i dag blir det att vara lite död kanske :P HEHE Men ska göra min bästa.. Tur mamma ringde mej i morse för jag brukar gå upp senast 7 men när mamma ringde halv 8 då sov jag, så tur man har sin älskade mamma :) Så då var de snabbt och ta på sig för att göra sig klar till skolan och frukosten  de e ju dumt och missa den frukosten :P severad och allt ;)

Men igår var jag pigg, över pigg.. Men han plugga en massa så känns jätte skönt att man har de inte över sig.. men för de slipper jag inte pluggand i da :P Man måste plugga varje dag typ om man vill bli duktig ;) hehe
Nu väntar jag på att toan kan bli ledig så jag kan gå in och borsta tänderna och sen gå till skolan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0