Torsda

Ja då har man varit i skolan alla dagarna kände bara sist lektionen att huvodvärken blev mycket värre, så gick hem och villa mej.. Det har hänt veldigt mycket i veckan.. Mycket i skolan vet ni :/ Så man har inte haft någon tid känns det som.. Men sån är livet i bland ju.. Ska bli så sjukt skönt att komma hem i morgon har bara velat vara hemma hela veckan  för man har så himla mycket i skolan.. Men de löser sig väll ;) På tal om huvodvärken så har jag den fortfarande och i bland e den kraftig och i bland lugn.. Men i helgen ska jag kolla synen igen om jag behöver andra glassögon. Så vi får se hur de går ;)
Fredag, blir det nog bara att ta de lungt tror jag hemma hos familjen..
Lördag, blir de att kolla synen och suugen på att festa men vi får se om de händer något..
Söndag, verkligen ta de lungt och åka tillbacka till skolan..

Ska bara säga en sak alla mina underbara vänner hemma och här på sundsgården betyder så himla mycket <3<3



HA EN UNDERBAR HELG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0