Glad midsommar <3

Ja då var det redan midsommar igen, det har man firat hemma med att ta det lungt.. :) Jag vet att jag är veldig dålig på att skriva här i bloggen, men sen man flytta hem igen känns de verkligen inte man har tid och orken att skriva. Men jag har jobbat rätt mycket sen jag slutade skolan, dom har ringt in mej som in i :) Men de gillar jag för det har blivit många nätter och de inebär PENGAR :D Sen har jag även varit på min bästa killkompis student Vinne :D Helt underbart roligt var där..

Men på Fredag börjar alvaret med att jobba för då börjar mitt schema ordentliget ;) Sen har jag även haft Emma från skolan på besök här nere så jävla roligt..

Och en sak man vet precis vem som är sinna RIKTIGA vänner när man flyttar hem igen.. Verkligen inte många..
men dom få Älskar jag så jävla mycket ni betyder <3<3<3<3 Ni vet själva vem ni är.

Ville också tindbringa en tanke till Malin som gick bort i veckan :( Vet vem personen är för vi är långt dragit i släkten. Men allt som har hänt dej har varit fruktansvärt, men nu är du hos änglarna och du har verkligen kämpat så sjukt mycket, där har du de ännu bättre nu hos dina älskade änglar... Vila i Frid Malin <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0