:):):):)

Hej kära vänner ;)

Ni ska veta ni är underbar..!:)
Då har man inte skrivit på ett tag så det är väll på tiden nu. Men kan säga kommer vara lite off för har så sjukt mycket i skolan.. Men de kommer gå skit bra. På söndag ska vi teckna en hel gudtjänst men det är en bra träningn för oss TSP :) I veckan har vi även bestämmt en del saker. ett att vi ska ha grillfest hos en klass kompis och sen åka till bakken med klassen i Maj :) Och sen kom våra lärare och sa att vi kanske skulle åka till köpenhamn när vi drar till bakken och göra studiebesök, på dövskoler och döv ställe ;) Ska bli riktigt roligt om dom kan den dagen vi hade tänkt :) Och så klart när vi drar till bakken så ska vi firar att vår show är över som vi har gämpat med nu denna terminen :) helt underbar I love TSP <3
I morgon bär jag hem men kommer upp igen på lördag men då har jag bil najsss som fan ska det bli och ha bil här även om det kommer kosta som fan menmen sån får man ta ;) Och i morgon ska jag träffa en god vän med hemma Vinne senare på kvällen för först umgås med familjen.. Menmen och vet ni vad det är fan 1 April i morgon lurra nu varandra mycket HAHAH alla utom mej då ;) hihi

Älskar mitt liv <3Emma & jag tönatr oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0