redan 3 mars ;)

Hej igen kära blogg !
Vet att jag inte har varit så duktig på att skriva här på ett tag, snart en vecka.
Ilördags åkte jag upp till Helsingborg igen efter en veckas lov för då skulle de festa, men kände inte för att dricka där för hade sån himla hosta, men kul hade vi :) Så när jag  vakna  på Söndag kände jag mig helt död så sov igenom hela dagen, och på kvällen började jag få feber :( Sen på hela natten sov jag typ inget för jag var så riktig varm och hosta mig igenom natten, men måndag blev de ingen skola feber då sen på kvällen hämtade pappa mej i skolan så jag kom hem igen skönt var det men är inte helt okej fortfarande det är hostan som spökar hos mej nu och att jag är jätte trött.. Men blir vila hela denna helgen sen skolan på Måndag igen.. Saknar TSP kamraterna ju <3

Ha en underbar Torsdag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0