;):);):)

Livet flyter på fortfarande helt underbar.. Har varit i skolan i dag och även varit och tränat i en timme mycket skönt, men många folk i dag där.. Men sen blev det hem igen och plugga inför redovisningen imorgon.. Är även lite stressad över att jag inte klar med språkboxen denna veckan än och den ska vara klar i morgon. Men hoppas jag kan få spela den på torsdag istället ska prata med min lärare i morgon och se om jag kan göra de på torsdag i stället.. Och sen på fredag så går man lite längre i skolan för man har tema dag. Och så har man även hotellet till läxa svin svårt är de första delen.. Den inebär att man har hörlurar på sig och ska säga exsagt samma sak som dom gör direkt när dom säger de och spela in de.. Men får se hur de går alla dessa utalen liksom.. Men arnras är de underbart här på skolan många nya vänenr får man typ varje dag:) helt underbart.. Och i sjukt roligt med en sak i skolan det är att vi hpller på med showen och vi har kommit en bra bit tycker jag.. Och sen har vi fått reda på hur mycket biljetterna kommer kosta till tanzania som vi ska åka våren :) Helt underbart.. Men älskar verkligen mitt live <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0