Rullar på ;)

Ja då har man sartat ordentligt i skolan igen, ska försöka börja blogg varje dag nu iallfall nästan varje dag.. I stället för att skriva på Fb :P haha se om jag klarar mig :P HIHIH
Men i allafall har gått 1 och halv vecka i skolan nu.. och läxorna har redan rullat in som in i.. Men jag ska verkligen gå in för mitt teckenspråk detta året. Det gjorde jag verkligen förra året med. Men nu vet man att det är sista året man kommer gå på Sundsgården. Jag verkligen rekomenderar att läsa där helt underbar mäniskor där finns de är liksom inte bara skolan och lärarna, för det är också alla vänner man har fått och hur mycket vi har lärt varandra med allt liksom..
Jag kanske inte är så bra på skriva och stava rätt,men jag bjuder på de :P
Mitt liv flytter på som in i nu :) Helt överlycklig för de, och jag kan inte beskriva hur mycket min Familj betyder för mig... Det är så sjuk mycket.. Älskar dom. !! !

Vet ni var för jag inte har kunat blogg det är för jag har inte haft en data i skolan för den funkar inte som den ska så i morgon ska jag och min bror mike åka och kolla på en data till mig, för jag verkligen behöver en ny. Men jag blir fattig :( inte lika roligt..

Vi får se vad helgen har och erbjuda mig ;) åker ju upp igen på Söndag kväll.. Hoppas den erbjuder något bra i allfall :) hihi


 MIn skola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0