Söndag igen :(

Varför varför .............
Varför ska det redan vara söndag ???
Varför ska en helg går så snabbt ???
Menmen har hunnit med mycket både i veckan och i helgen ! :)
Helt underbar har de varit, både i veckan och i helgen, I veckan har jag typ bara varit i skolan hela tiden, men har även träffat philip :) Mycket trevligt han fick köpt en ny tv hihi :) Fint fint hoppas han blev nöjd med den.. I helgen åkte jag hem på fredag och då var det ta de lungt först och sen drog jag och mamma till malmö och shoppa lite.. Riktigt trevligt, vet inte hur mycket jag ska beskriva hur mycket jag älskar mig mamma ! Hon är verkligen BÄST..
Mamma köpte nya skor till sig och jag köpte nya byxor till gymet :) hehe Sen i lördags var de upp tidigt för jag skulle vara nattvandrar clown, helt roligt var de men varm blev man.. Sen drog jag hem och sen körde upp till Helsingborg igen. För då blev de 20 års fest för en i klassen Tim. Tack tim för en trevligt kväll.. Sen i dag har jag och josefin och malin varit och ståt på loppis i helsingborg, för vi ska få in pengar till vår resa. Blev nöjd med pengarna vi samla in bara på några timmar de gör man inte bara så :) NAAAJSS !!! hihih
Imorgon blir de skolan sen på kvällen så drar vi till malmö några i klassen och jag. Vi ska få lite info inför helgens uppdrag. Vi ska träffa döva  och sånt :) Ska bli riktigt spännande. hihi
Men ha det underbart för nu kallar duchen och sen sängen.

Jag älskar min kusin över allt och annat med, untan dig vet jag inte om jag hade klarat mig.. men synd att du aldrig ringer och att jag inte kan träffa dej så ofta..




Och en sak till Saknar min Mormor så sjukt mycket, vet att du sitter uppe på målnen och tittar ner på mej. Du är med mej hela tiden du och Morfar Tage och Morfar <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0