Tisdag :)

Då har det redan gått två dagar i skolan nu ja. :) Tiden bara rullar förbi i dag var det exsagt 2 veckor sedan jag flyttade till skolan igen... Både posetivt och negativt.. En säng hemma är alltid skönast ;) hihi
Men har mycket läxer just nu i skolan, så kanske inte orkar blogg varje dag och sen är man med dom nya underbara vännerna här uppe helt underbart. :)
Trivs lika bra som förra året här på Sundsgården Folkhögskola !
Men lite jobbigt att vara hemma när man känner att man vill vara med vist person hela tiden.. Men de e ju bra att man inte träffas för mycket så han inte tröttnar på mig hihi :P HAHH Alla skratt man får av dig är så jävla underbar, alla roliga komentarer du säger.. det är sjukt roligt kan bara tänka på de och börja tänka på dig :) <3

Men igår var jag veldig dutkig för då skaffa jag mig gym kort så jag är ägare till 24/7 gym kort veldig stolt har tränat 2 dagarn nu, och har så sjukt ont i hela kroppen ska ni veta. Men i morgon blir de vile dag och sen träffa torsdag och fredag med sen ville lördag och kanske träning söndag vi får se ;) det bästa med detta gymm kort det är att jag både kan träna här i helsingborg och hemma i trelleborg:D:D:D:D

Idag bjuder jag på en bild på mej och en vän från skolan :)

Say och Jag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0